“Kami akan pastikan anda mendapat tip terbaik dan terkini untuk mengemudi KANDUNGAN MEDIA SOSIAL, REKAAN LAMAN WEB, VIDEO, PENGIKLANAN, DIGITAL PR, PEMASARAN INBOUND dan banyak lagi.
FAIZAL ZAKARIA
MAKE IT BIGGER ialah agensi komunikasi persepadu yang beribu pejabat di Lembah Klang. Klien terdahulu melantik kami untuk mengurus media sosial, publisiti media, pemasaran inbound, influencer, event, pemasaran digital, menyediakan kandungan (teks, video, foto) dan pemasaran tradisional..
Sehingga kini, Make It Bigger telah menyediakan perkhidmatan untuk klien daripada pelbagai industri termasuk agensi kerajaan dan swasta berteraskan hospitaliti, F&B, pelancongan, pendidikan, koperasi dan banyak lagi.
IDEA BIGGER TERBARU
Tak tahu nak pilih influencer media sosial ini jawapannya
Tetapi anda tahukah apa itu influencer dan apa manfaatnya untuk perniagaan anda?
Bagaimana berniaga di media sosial dan menggunakannya?
Pengurusan dan posting di media sosial tidak pernah dikenakan sebarang kos keatasnya tetapi apa yang anda perlukan adalah MASA untuk mencari konten (kandungan) yang boleh diposting secara konsisten dan Ini merupakan satu potensi marketing percuma untuk menigkatkan jualan perniagaan anda.
Antara maksud pemasaran dan jualan adakah berbeza?
Dunia perniagaan kini telah banyak berubah dari cara tradisional kini bergerak maju ke arah dunia digital namun masih adakah yang masih keliru mengenai eleman perniagaan ini pemasaran dan jualan?
Kenapa perlu website dan buat website untuk perniagaan?
Kenapa? Kerana Ia merupakan sesuatu keperluan yang amat penting bagi sesebuah syarikat bagi memperluaskan dan memberitahu jenama mereka serta Salah satu alat pemasaraan digital
Apakah Google Ads serta faedah keggunaan Google Ads
Orang Malaysia kebiasaannya mencari sesuatu perkara selalunya menggunakan perkhidmatan Google , ini diperkuatkan dan dibuktikan lagi menerusi statistik yang boleh diperolehi di sini. Pada peranti telefon pula terutama Android akan menetapkan browser Google dalam setiap telefon.
Kenali nilai jenama paling hebat di dunia
Jom lihat 8 jenama paling bernilai di dunia berdasarkan analisis secara umum yang dibuat pihak majalah perniagaan ternama antarabangsa Forbes pada tahun 2018: